سیگنال هایی از قبیل نامزدی اثبات شده است که یک اقدام غیرقابل اعتماد از اختیارات است.

(به عنوان مورد تأیید ، به این فکر کنید که چگونه فیس بوک از "لایک" به عنوان شاخص های معتبر محتوایی که باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، از "لایک" خودداری کرده است.)

سئو سایت

بنابراین آیا روش غیرمستقیم است که موتورهای جستجو بتوانند از ذکرهای اجتماعی استفاده کنند؟

 

احتمالاً

 

استراتژی دوم من را در زیر ببینید.

 

پیوندهای رسانه اجتماعی و سئو

از آنجا که تعداد زیادی از رسانه های اجتماعی از پیوندهایی به سایت های خارجی تشکیل شده اند ، ارزش این سوال را دارد که آیا این پیوندها در رتبه بندی صفحات به آنها پیوند می دهند یا خیر؟

 

اصل اساسی برای پاسخ به این موضوع نیز در همان فیلم Cutts یافت می شود.

 

کوتس اظهار داشت که گوگل با سایت های رسانه های اجتماعی مانند سایر سایت های وب رفتار می کند. این بدان معناست که همین قوانین برای پیوندها از سایتهای رسانه های اجتماعی مانند هر سایت دیگری اعمال می شود.

 

این روزها ، این مسئله باعث می شود که سؤال از ارزش سئو لینک های موجود در شبکه های رسانه های اجتماعی آسان به پاسخ باشد.

 

تقریباً در تمام شبکه های اجتماعی و قطعاً تمام شبکه های اصلی ، پیوندهای خارجی را دنبال نمی کنید. بنابراین این پیوندها هیچ عدالت سئو را به صفحات مورد نظر منتقل نمی کنند.

 

با این حال ، حتی اگر پیوندها به دنبال لینکها باشند ، بعید است موتورهای جستجوگر به آنها رتبه بندی صفحه بدهند. چرا؟

 

ارزیابی موتورهای جستجو برای هویت واقعی و قدرت پروفایل های اجتماعی دشوار است ، بنابراین دانستن پیوند برای آنها دشوار است.

از آنجا که آنها مانند هر وب سایت دیگری با شبکه های اجتماعی رفتار می کنند ، پیوندی را که در آن شبکه ها منتشر شده است به عنوان پیوندی از سایت مشاهده می کنند. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که بدانند پیوند ارسال شده توسط کاربر پیوندی نیست که توسط Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره تأیید شده باشد ، بنابراین منطقی نخواهد بود که اختیارات آن سایت را به هدف لینک منتقل کنید.

اگر بعید نیست که رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، ارزش رسانه های اجتماعی برای SEO چیست؟

قیمت راهبند

حال به سه استراتژی می پردازیم که معتقدم بهترین فرصت ها را برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کند تا به تلاشهای جستجوی ارگانیک شما کمک کند.

فرصت شماره یک برای رسانه های اجتماعی برای کمک به تقویت سئو نیز سخت ترین است.

 

اجرای آن کار سختی نیست ، اما مشکل آن در سمت گیرنده است.

 

یعنی منفعل است و به عمل شخص ثالث و بدون هیچ گونه فشار مستقیم و یا هشدار از طرف شما بستگی دارد.

 

به عبارت ساده ، این با استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شما است.

 

صاحبان سایت و سازندگان محتوا نمی توانند به محتوایی که نمی دانند پیوند دهند. من هرگز از این همه محتوای فوق العاده ای که بدیهی است ساعت ها طول کشید تا تولید اجتماعی بدست بیاورم ، تعجب نمی کنم.

 

تبلیغات اجتماعی ارگانیک و پرداخت شده تنها راه های تبلیغ محتوا نیستند بلکه همیشه باید در ترکیب باشند.

 

در موارد بی شماری ، مطالبی که در یک پست اجتماعی در ارتباط بودند ، این احساس را برای من ایجاد کرد که من آن را برای مراجعه بعدی ذخیره کردم.

ماشین کوبنده

اغلب این بدان معنی است که من آن را نقل قول می کنم و به یکی از ستون ها یا ستون های وبلاگ خود پیوند می زنم.

 

اصل اساسی در اینجا این است که مردم نمی توانند به چیزی که نمی دانند در آن پیوند دهند ، و رسانه های اجتماعی هنوز هم یک روش مهم برای اطلاع دهندگان به محتوا است که شما می دانید چه چیزی دارید که این پیوند را دارد.


سئو وب اجتماعی ,رسانه ,سایت ,پیوند ,شبکه ,جستجو ,موتورهای جستجو ,اجتماعی برای ,رتبه بندی ,برای رسانه ,پیوند دهند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

seoinja پیگیری sarailxs4 casa شرکت بین المللی برنطین کیش (نوروز میرزاده) وکیل اداره کار و دیوان عدالت اداری ترپ باز - Trap baaz kaleluap90 rumah پهله لرن پارسی