صنعت بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است. انتظارات مصرف کننده شدت می یابد و شیوه ها و فن آوری های جدید بازاریابی همچنان در حال رشد است. بیش از هر زمان دیگر ، این مهم است که بازاریابان صلاحیت های خود را گسترش داده و مهارت های جدید را بیاموزند. در غیر این صورت ، آنها خطر رها کردن را دارند.

 

دانستن مهارت در همه چیز غیر واقعی است ، اما با مهارت گرفتن در صورت تقاضا ، مهارت های بازاریابی باعث می شود تا متخصصان بازاریابی دارایی های قوی تری برای تیم های خود و مدیران استخدام بالقوه داشته باشند ، به همین دلیل آنها باید یادگیری یا به روز کردن یکی از مهارت های زیر را در نظر بگیرند.

 

علم و تحلیل داده ها

براساس بررسی HubSpot's State Inbound 2018 ، 42 درصد از بازاریابان گفتند که اثبات بازده سرمایه گذاری در تلاش برای بازاریابی ، اولویت اصلی شرکت آنها بوده و 39 درصد آن را یکی از مهمترین چالش های آنها می دانند.

 

توانایی تجزیه و تحلیل و درک داده ها کلید ارزیابی موفقیت کمپین ها و اثبات ROI است. این کمک می کند تا بازاریاب ها درک کنند که چه چیزی کار می کند یا نیست ، چه چیزی باید تغییر کند و چگونه می تواند موفقیت را تکرار کند. از طریق داده ها ، بازاریابان می توانند در مورد رفتارهای مشتری ، نیازها و محتویات مورد علاقه آنها اطلاعات کسب کنند.

 

بازاریاب ها می توانند از ابزارهای تحلیلی داده مانند Google Analytics استفاده کنند تا معیارهای کلیدی را مشاهده کنند و عملکرد کمپین های بازاریابی خود را ردیابی کنند. این ابزارها می توانند رتبه کلمات کلیدی ، نرخ تبدیل ، صفحات فرود بالا ، اطلاعات منبع ترافیک و موارد دیگر را ارائه دهند. بازاریابان می توانند با گذراندن دوره های آنلاین رایگان در آکادمی Google Analytics و گذراندن آزمون واجد شرایط شخصی Google Analytics (GAIQ) ، گواهی Google Analytics کسب کنند.

 

مرتبط: چگونه Upskilling می تواند درها را باز کند

 

طراحی گرافیکی مبانی

برداشتهای عالی عالی بخش مهمی از بازاریابی است. با کاهش فاصله توجه ، دانستن چگونگی ایجاد تصاویر جذاب و صفحات فرود به طور فزاینده بسیار مهم است. در حالی که بازاریاب ها نیازی به تخصص در طراحی گرافیک ندارند ، درک اساسی و برخی مهارت های طراحی اساسی سودمند است و می تواند یک جنبه رقابتی را فراهم کند. بازاریابان می توانند یاد بگیرند که از Adobe Photoshop یا Adobe Illustrator برای طراحی آی های وب ، کتابهای الکترونیکی و سایر مواد بازاریابی استفاده کنند. Adobe همچنین آموزش های بی شماری برای هر برنامه ارائه می دهد.

سئو سایت 

داشتن صفحات فرود و مواد بازاریابی و همچنین برون سپاری این کارها نمی تواند تیم ها را پس انداز کند و بازاریابان را از هم جدا کند. حتی افرادی که تصمیم می گیرند کار طراحی گرافیکی خود را برون سپارند ، می توانند با طراحان ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند و آنچه را که برای انجام آنها لازم است را انتقال دهند.


سئو وب بازاریابی ,مهارت ,توانند ,بازاریابان ,طراحی ,داده ,google analytics ,صفحات فرود ,ارتباط برقرار ,مواد بازاریابی ,طراحی گرافیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لینکستان مینور مدل لباس فروش فلزیاب شیراز hudabeauty امروز من دیروز فردای من است معرفی کالا فروشگاهی قیمت سکه