سئو چیست 

هر SEO ، مدیر وب و دیجیتال بازاریاب ابزاری قدرتمند در اختیار آنها است.

 

من تا آنجا پیش می روم که می گویم این ابزار ضروری است. شما نمی توانید SEO را بدون آن انجام دهید.

 

این ابزار قدرتمند چیست؟

 

این کنسول جستجوی Google یا GSC به طور خلاصه (ابزارهای قبلی مدیر وب گوگل یا GWT) است.

 

GSC یک سرویس رایگان است که توسط Google برای مدیریت عملکرد جستجوی وب سایت شما ارائه می شود. کنسول جستجو مجموعه ای از گزارش ها و ابزارهایی است که به شما در اصلاح خطاها و همچنین استراتژی و بهینه سازی رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند.

مشاور سئو

می خواهم دقیقا به شما نشان دهم که چگونه می توانید از این ابزار قدرتمند برای بهبود سئو خود استفاده کنید.

 

با بی پرده بگوییم ، GSC به سئو مربوط می کند که اکسیژن برای انسان چیست. شما به آن نیاز دارید. سایت شما نمی تواند بدون آن زندگی کند.

 

مقاله ای که می خواهید بخوانید ، شما را در یک مطالعه فشرده در سطح فارغ التحصیل GSC قرار می دهد. پس از فهمیدن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در اینجا ، شما یک نینجا GSC می شوید.

انتخاب کلمه کلیدی

و این می تواند تفاوت زیادی در SEO.v شما ایجاد کند

اول ، اجازه دهید یک مرور سریع برای شما ارائه دهم. مقاله بسیار طولانی است ، بنابراین می خواهید نیم ساعت برای خواندن آن یک ساعت اختصاص دهید.

بیشترین توجه من را به چهار بخش اول جلب می کنم: قسمت های A تا D. قطعات E و F از اهمیت بالایی برخوردارند ، اما اکثراً خود توضیحی هستند.

 

قسمت A: ظاهر جستجو

بخش ظاهر ظاهر به شما کمک می کند تا آنچه را که وب سایت شما در نتایج جستجو مشاهده می کند تجسم کند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که بسیاری از قطعه های کد مانند کارت های غنی ، قطعه های غنی و انواع مختلف چارچوب مانند صفحات موبایل شتاب (AMP) و همچنین اصلاحات معمول HTML وجود دارد که می تواند به وب سایت شما کمک کند تا از وب سایت شما متمایز شود و در جستجوی فوق العاده آموزنده به نظر برسد. نتایج.

سئو رایگان

در اینجا عناصر موجود در این بخش بیان شده است و چگونه باید از آن به نفع جستجوی خود استفاده کنید.

(الف) داده های ساختاری

داده های ساخت یافته (به صورت قطعه های ثروتمند) ، هنگامی که به کد HTML برنامه ریزی می شوند ، محتوای شما را علامت گذاری می کنند تا Google بتواند آن را بهتر طبقه بندی و فهرست بندی کند. Google از آن برای ارائه نتایج "غنی" استفاده می کند.

 

تعرفه سئو

من "سس توت سیاه" را در گوگل جستجو کردم.

 

تصویر بالا شامل چهار نتیجه اول است.

 

نتایج را با دقت نگاه کنید. دو نتیجه ، 3 و 4 "ثروتمندتر" به نظر می رسند زیرا آنها حاوی رتبه بندی ، آرا و نظرات هستند. نتیجه چهارم حتی اطلاعات کالری را نیز نشان می دهد.

 

بر روی کدام نتیجه وسوسه می شوید روی آن کلیک کنید؟ البته بستگی به آنچه شما دنبال آن هستید ، اما من مستقیم به نتایج 3 و 4 رفتم.

 

چرا؟ از آنجا که نتایج غنی به من گفت که این سایت نه تنها به من کمک می کند که چگونه طرز تهیه سس توت سیاه را یاد بگیرم بلکه بررسی هایی را از طرف افرادی که قبلاً آنرا ساخته اند ، فراهم می کند.

 

بعلاوه ، من می دانم که ساخت من چقدر طول خواهد کشید. من همچنین می توانم این اطمینان را داشته باشم که افراد دیگر این کار را کردند و از آن خوششان آمد. و حتی می توانم دریابم که چه مقدار کالری را هنگام خوردن آن مصرف می کنم.

قدرت را می بینید؟

 

از لحاظ بصری ، نتایج غنی به شما کمک می کند تا ترافیک را وارد کنید.

 

در حال حاضر ، Google از قطعه های غنی به شرح زیر پشتیبانی می کند:

 

مقالات (فقط AMP ، بعداً به این موضوع خواهم رسید)

کسب و کار های محلی

موسیقی

دستور پخت

بررسی ها

تلویزیون و فیلم و فیلم.

ممکن است این یک لیست عظیم به نظر نرسد ، اما شما تعجب می کنید که می توانید اطلاعات غنی را که می توانید به سایت خود اضافه کنید ، اضافه کنید.

 

تفاوت زیادی را ایجاد می کند!

 


سئو وب نتایج ,سایت ,جستجو ,google ,نتیجه ,قطعه ,اضافه کنید ,تفاوت زیادی ,استفاده کنید ,رتبه بندی ,ابزار قدرتمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Markdsbi21 teren جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی هر چی بخوای هوشمندسازی ایناز چت|بیتا چت|وبلاگ|وب سایت یادداشتهای یک خبرنگار ساوجی آچار باکس دانلود فایلهای مهندسی