گفته قدیمی: "یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد" احتمالاً در مورد گوگل صدق نمی کند ، اما مطمئناً صحیح است وقتی شما نیاز به ادعای 1000 کلمه کسل کننده دارید ، منظور خود را از نمودار یا نمودار جریان داده نشان دهید ، یا اینکه فقط اجتماعی خود را ایجاد کنید. پست های رسانه ای فریبنده تر است.

 

این یک توصیه ساده است: شما باید تصاویر را به هر مقاله ای که آنلاین می نویسید اضافه کنید تا جذاب تر شود. نکته مهمتر ، از آنجایی که جستجوی بصری اهمیت فزاینده ای دارد - همانطور که در چشم انداز Google برای آینده جستجو مشاهده می شود - ممکن است معلومات کمی را برای شما فراهم کند. اگر محتوای تصویری دارید ، منطقی است که سئو تصویر را کمی بالاتر در لیست کارهای خود قرار دهید.

 

Google تصاویر به تازگی با یک رابط کاربری کاملاً جدید بازسازی شده است. همچنین فیلترهای جدید ، داده های متا و حتی اسناد را نیز پیدا خواهید کرد. فیلترهای جدید جالب نشان می دهد که Google به طور فزاینده می داند چه چیزی در یک تصویر است و چگونه آن تصویر در اندازه بزرگتر قرار می گیرد

کسانی که خودتان گرفته اید - از عکسهای سهام. صفحه تیم شما به تصاویر تیم واقعی شما احتیاج دارد ، نه این شخص در سمت راست یا یکی از دوستان عکس سهام او. موضوع خاموش: هرگز توجه نکنید که شخص احتیاج به مدل مو دارد.

 

مقاله شما به تصویری متناسب با موضوع خود نیاز دارد. اگر فقط یک عکس تصادفی را انتخاب می کنید تا یک گلوله سبز در آنالیز محتوای پلاگین SEO ما دریافت کنید ، اشتباه می کنید. تصویر باید موضوع پست را منعکس کند یا اهداف مقاله را در مقاله ارائه دهد. سعی کنید تصویر را در نزدیکی متن مربوطه قرار دهید. اگر یک تصویر اصلی یا تصویری دارید که می خواهید رتبه بندی کنید ، اگر منطقی است سعی کنید آن را در بالای صفحه نگه دارید.

 

دلایل SEO ساده برای همه این موارد وجود دارد: تصویری با متن مرتبط برای کلمه کلیدی مورد نظر برای بهینه سازی بهتر رتبه بندی می کند. بعداً در مورد SEO SEO اطلاعات بیشتری وجود دارد.

 

جایگزین، گزینه ها

اگر تصویری از خود را ندارید که بتوانید از آنها استفاده کنید ، سئو ارزان  روش های دیگری برای یافتن تصاویر منحصر به فرد و همچنان اجتناب از عکسهای سهام وجود دارد. به عنوان مثال Flickr.com یک منبع تصویر خوب است ، زیرا می توانید از تصاویر Creative Commons استفاده کنید. فراموش نکنید که به عکاس اصلی نسبت دهید. من همچنین تصاویر ارائه شده توسط سایتهایی مانند Unsplash را دوست دارم. وبلاگ نویس ما ، کارولین ، یک مرور کلی جالب درباره مکان گرفتن تصاویر عالی نوشت. از عکسهای آشکار سهام استفاده کنید ، و عکس های واقعی تر را انتخاب کنید (خوب ، فقط کمی). اما هرچه استفاده کنید ، به نظر می رسد که تصاویر با افراد در آنها همیشه به نظر می رسد مانند عکس های سهام ، مگر اینکه خودتان آنها را بگیرید. در پایان ، این همیشه بهترین ایده است.

 

گزینه های بدیهی برای عکس ها می تواند تصاویر باشد ، همان چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم یا نمودارها. ذکر افتخاری باید به GIF های متحرک برود ، زیرا این روزها بسیار محبوب هستند.

 

Image SEO: GIF های متحرک این روزها محبوب هستند

اما حتی اگر GIF های متحرک محبوب هستند ، از این حالت خارج نشوید. خواندن پست شما دشوارتر خواهد شد ، زیرا حرکت تصویر توجه خوانندگان شما را منحرف می کند. آنها همچنین می توانند صفحه شما را کند کنند.

 

تهیه تصاویر برای استفاده در مقاله خود

پس از یافتن تصویر مناسب - چه تصویر ، چه نمودار یا عکس - مرحله بعدی بهینه سازی آن برای استفاده در وب سایت شما است. تعدادی چیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید:

 

نام پرونده مناسب را انتخاب کنید

تصویر SEO با نام پرونده شروع می شود. شما می خواهید Google بدون آنکه به آن نگاه کند ، بدانید که در مورد چیست ، بنابراین از کلید واژه فو خود در نام پرونده تصویر استفاده کنید. این ساده است: اگر تصویر شما طلوع خورشید در پاریس را بر فراز کلیسای جامع نوتردام نشان می دهد ، نام پرونده نباید DSC4536.jpg باشد ، اما notre-dame-paris-sunrise.jpg. کلید اصلی عبارت Notre Dame خواهد بود ، زیرا این موضوع اصلی عکس است ، به همین دلیل در ابتدای نام پرونده قرار دارد.

 

قالب مناسب را انتخاب کنید

برای تصاویر ، قالب مناسب سئو چیست  وجود ندارد. بستگی به نوع تصویر و نحوه استفاده شما از آن دارد. به طور خلاصه ، توصیه می کنیم:

 

JPEG را برای عکس ها یا تصاویر بزرگتر انتخاب کنید: از نظر رنگ و وضوح با اندازه پرونده نسبتاً کوچک ، نتایج خوبی را به شما می دهد.

اگر می خواهید شفافیت پس زمینه را حفظ کنید از PNG استفاده کنید.

یا از WebP به جای JPEG و PNG استفاده کنید. این نتایج با کیفیت بالا با اندازه پرونده های کوچکتر تولید می کند. برای تبدیل تصویر خود به WebP می توانید از ابزارهایی مانند Squoosh استفاده کنید.

از SVG برای آرم ها و نمادها استفاده کنید. برای مثال با کمک CSS یا JavaScript می توانید تصاویر را با فرمت SVG مدیریت کنید ، بدون از دست دادن کیفیت آنها را تغییر اندازه دهید.

اگر می دانید بخش بزرگی از مخاطبان شما از مرورگرها یا دستگاه های خاصی استفاده می کنند ، می توانید بررسی کنید که آیا قالب مورد نظر شما توسط آن مرورگرها در CanIuse.com پشتیبانی می شود یا خیر.

 

وقتی نام و قالب مناسب را بدست آورده اید ، زمان آن رسیده است که اندازه خود را تغییر اندازه دهید و بهینه سازی کنید!

 

مقیاس سئو تصویر

بارگذاری بار برای UX و SEO مهم است. تعرفه سئو  هرچه سایت سریعتر باشد ، بازدید و نمایه سازی صفحه آسان تر می شود. تصاویر می توانند تأثیر زیادی در زمان بارگذاری داشته باشند ، به خصوص هنگامی که یک تصویر بزرگ را بارگذاری می کنید ، سپس آن را به صورت بسیار کوچک نمایش دهید - به عنوان مثال یک تصویر 1500 25 2500 پیکسل که در ابعاد 250 × 150 پیکسل نمایش داده می شود - زیرا کل تصویر هنوز باید بارگیری شود. بنابراین تصویر را به همان اندازه که می خواهید نمایش داده تغییر اندازه دهید. WordPress با تهیه خودکار تصویر در اندازه های مختلف پس از آپلود ، کمک می کند

متأسفانه ، این بدان معنی نیست که اندازه پرونده نیز بهینه شده است ، فقط اندازه نمایش تصویر است.

 

از تصاویر پاسخگو استفاده کنید

این مورد برای SEO نیز ضروری است ، و اگر از WordPress استفاده می کنید ، این کار برای شما انجام می شود ، زیرا به طور پیش فرض از نسخه 4.4 اضافه شده است. تصاویر باید از ویژگی srcset برخوردار باشند ، که امکان ارائه تصویر متفاوت در هر صفحه را فراهم می کند - مخصوصاً برای دستگاه های تلفن همراه.

 

اندازه پرونده را کاهش دهید

مرحله بعدی در SEO باید این باشد که مطمئن شوید که مقیاس اندازه فشرده شده است ، بنابراین در کمترین اندازه ممکن فایل ارائه می شود.

 

البته مشاور سئو  شما فقط می توانید تصویر را صادر کرده و با درصد کیفیت آزمایش کنید ، اما من ترجیح می دهم از تصاویر 100٪ با کیفیت استفاده کنم ، به خصوص با توجه به محبوبیت شبکیه و صفحه های مشابه.

 

jpegmini تصویر جستجوگرها

ابزاری مانند JPEGmini می توانند اندازه فایل های تصویری را بدون مصنوعات بطور چشمگیری کاهش دهند

به عنوان مثال می توانید اندازه پرونده این تصاویر را با حذف داده های EXIF ​​کاهش دهید. توصیه می کنیم از ابزارهایی مانند ImageOptim یا وب سایتهایی مانند JPEGmini ، jpeg.io یا Kraken.io استفاده کنید.

 

هنگامی که تصاویر خود را بهینه کرده اید ، سایت خود را با ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​Insights ، Lighthouse ، WebPageTest.org یا Pingdom تست کنید.

 

 


سئو وب تصویر ,تصاویر ,استفاده ,اندازه ,دهید ,پرونده ,استفاده کنید ,اندازه پرونده ,بهینه سازی ,وجود دارد ,انتخاب کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کالای ایرانی کالای ایرانی بازی آنلاین پاتوقـــ!گر بارونی هستم به یادت روستای بهرامجرد کرمان shop مشاوره روانشناسی